2005年 11月 26日

HARRODS

パスポート申請を終えた後、
ちょっとクリスマス気分を味わいに、
初めてあのHARRODSハロッズへ行ってきました。
ロンドンの代表的な高級デパートですね。


After I applied for new passport,
I went to HARRODS to feel somewhat Christmas atmosphere.
HARRODS is a representative high-class department store in London.

d0031968_19475114.jpg




店内はクリスマスムードであふれかえっていました。
あれはいけませんねー。
財布のひもが緩む効果があります。
実際、少し緩んでしまいました。
まだそんなに混んでいる感じはしませんでしたが、
これから日を追うごとにものすごいことになるんでしょうね。


The inside of the store was full of Christmas.
That was too bad, because the atmosphere make us spent much money.
As a matter of fact, some money in my wallet has gone.
I didn’t think it was so busy,
but I can imagine much more people rush to buy many gifts.

外に出るとすっかり暗くなっていて、
クリスマスのイルミネーションがきれいでした。


When I went outside, it has already been dark and
Christmas illumination was quite good.

d0031968_19504029.jpg


ん?
このライトはいつもついてるやつなのかな?


Oh? Is this light turning on all of the year?
[PR]

by goodragon | 2005-11-26 19:48 | 英国あれこれ(UK life)


<< concenstration      Common phrase >>