R's memorandum

goodragon.exblog.jp
ブログトップ
2006年 02月 02日

Bye Oxford, bye my dear friends

部屋の中はすっからかんです。
残ったのはスーツケースのみ。

There is nothing in my flat except a suitcase.

明日、イギリスを発ちます。
ここからの更新はこれで最後です。

Tomorrow, I am leaving UK.
This is the last update from here.



沢山の人にお世話になりましたが、
いつもいろいろ気にかけてくれて、
面白い場所に連れて行ってくれた
この2人には本当になんとお礼を言っていいか分かりません。
(これ書いてたらちょっと泣けてきました)

Many people helped me a lot.
Especially, I really really appreciate you two.
You were always taking care of me.
Sometimes you took me to interesting places I had never been to.
I can never thank you enough for that. (weepie…)

d0031968_22324970.jpg

Thank you. Thank you soooooooooo much!



そして、このブログに遊びに来てくださった皆さん、
本当にどうもありがとうございました。
沢山のコメント、毎日楽しみでした。
世界中いろんなところでみんな頑張っているんだ、
ということを「インタラクティブ」に実感できました。

このブログ、そろそろ画像の容量がいっぱいいっぱいです。
いい区切りだから新たなブログに移行するか、
月々250円払って、このまま続けるか、考え中であります。

では次回は日本から!
[PR]

by goodragon | 2006-02-02 22:33 | 英国あれこれ(UK life)


<< After long sepa...      Beautiful scenery >>